Ledig+bra humör,

Solen lysser in genom mitt fönster så underbart (: hur länge har man inte väntat på det här? vi har haft så himla fint väder i 3 veckorn nu typ, jag klagar inte på det! jag har nog inte längtat så mycket efter våren som jag gör just nu, vi har haft vinter så himla länge nu... Det har varit underbart en tid de också ska jag säga, men nu är det tid att släppa fram våren lite:)

idag är jag ledig från skolan, jätte skönt! men ska snart åka och gyma med min kompis, sen snabbt hem och plugga och plugga ännu mer så att jag har allt klart innan veckans slut:) Jag måste ta en lång promenad i detta vädret, njuta njuta så länge man har möjlighet! Sen jag var på mötet med hon som jobbar som Medium, healing har jag börja se på saker på ett helt annat sätt känns det som, jag vet inte hur jag ska förklara här på bloggen hur det känns, men har hon gjort något med mig eller?;P men det var som om det var någon rensning i huvudet för mig? shit det här låter läskigt...

Nu: ska jag gör i ordning KAFFE(:
10.00: Gå till bussen

see you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0