hemma,

Har precis varit ute och sprungit, det var riktigt skönt kanske lite halt men det gick ändå (: nu har jag åter gått till mitt pluggande just nu sitter jag med samhället och Svenskan/Religonen båda dem två ska in senast fredag så lite fin puttsning på detta så ska det blir bra i slut ändan hoppas jag ialla fall ;)

Man känner sig själv ganska bra, och det känns verkligen i hela kroppen att det är ljusare tider. jag mår så mycket bättre och känner mig verkligen piggar. Jag har verkligen varit deppig under vintern och det märker alla av på mig också för jag är alltid glad, dynet runt när jag är med mina vänner..

Vi har bestämmt att vi ska åka någon stanns efter skola ialla fall:) Australien blir det antingen så ska vi jobba eller bara åka runt!? det är verkligen jätte svårt att bestämma sig:/shit....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0