ojoj,

Shit det var har varit en fullbokad vecka, och den har bara sprungit förbi med glädje och sorg för vissa!
I tisdags så hade vi våran skiva, och den var verkligen oslagbar helt sjukt kul det var:D alla stod och dansa helt vilt och alla var på bra humör det var bara TOPPEN! känndes verkligen jätte overkligt med en skiva, man har gått och längtat eftet detta sen man gick i lågstadiet:P och nu har man haft en..Kvällen rullade bara på middagen var klar vi 22 och sen så var klockan redan 3 och då var det stängning:( jätte sorligt! men kvällen slutade helt sjukt bra:D
Jag blev utsed till klassens SOLSTRÅLE:D:D så gulligt att alla tyckte de, tack till er alla för en lyckad kväll!

Nu sitter jag här vänta på lunch är ass hungrig var uppe ganska tidigt för att springa ut i spåret en runda, riktigt skönt. fast jag var på skiva i går så orkade jag springa men det blev inte mycket alkohol för min del då:)

idag så kommer min bror över och hans flickvän för att äta en påskmiddag med oss men får se om jag blir kväll eller om jag ska göra något annat:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0